Gartenkobold 314pix

 

 Ja was is denn los? Wie lang soll i no wardn bis i endlich nausko in mein Gartn?  Wie lang soll i no dua und schaugn auf meine Gardn-Uhr?

Host mi scho vor so langa Zeit erschaffn.... und darf immer nur auf die Rückwand schaugn mit meine KoboldAugn.

Du host mi gemalt ... und jetzt ward ich scho bald, 1 Johr drauf.... dass ich meine Gschichten erzählen darf.

Moanst i hab ewig Zeit???? Ihr liaben Leut ... was ich euch heut sag.... es is a gfredt.... so lang werd i scho do hinten versteckt.... Jätzt werds aber Zeit! Denn der Frühling ist nimma weid! Im Garten spitzen trotz so vui Schnee, de kloaner Gschichtn bald in de Höh!

Wie de kloaner Bleamal sitzen mia in de Startlöcher  drin und wolln raus, aus unserem Winterhaus.

De Sonn scheint heit so schee, do muaß do endlich  wos geh?!

Moanst net du liebe Fee, dast uns jätzt wos erzähln lasst.... ha? sonst mach ma mir do hinten an riesigen Spektakel - das dir des hörn und sehn vergeht! Host me?

Mia Kobold kenna nämlich a an rabbatz machen das dir hörn und sehn vergäht!!!

Das ist ein Beschwerdebrief an unsere Fee, de uns wahrscheinle vergessen hod??? Das mia an no do sand!!!

mit wartenden Grüßen .... euer Gartenkobold!!!!